výdajné miesto Balíkovna
49 Kč
výdajné miesto Zásilkovna
59 Kč
Doprava zadarmo od 999 Kč

Recenzia We-Vibe Sync - Jedna z hračiek, ktorá vyzerá, že je

Aké erotické hračky sa vynájdu a aké budú mať funkcie? S vylepšujúci technikou by mali byť lepší a lepší, to by pre nás znamenalo väčšie a väčšie potešenie. Jedna z hračiek, ktorá vyzerá, že je "o krok vpred" nesie názov Sync od We-Vibe.

Žijeme vo svete, kedy sa technika ženie dopredu a to neuveriteľnou rýchlosťou. Čo sa bude diať v budúcnosti? Budeme lietať v autách, alebo budeme cestovať pomocou teleportu? Či to bude, ako chce, má otázka je úplne iná. Aké erotické hračky sa vynájdu a aké budú mať funkcie? S vylepšujúci technikou by mali byť lepší a lepší, to by pre nás znamenalo väčšie a väčšie potešenie. Jedna z hračiek, ktorá vyzerá, že je "o krok vpred" nesie názov Sync od We-Vibe. Jedná sa o párový vibrátor, ktorý možno ovládať pomocou mobilného telefónu, neuveriteľné že?

Kocka potešenie

Balenie má tvar kocky, na jeho povrchu sú všetky potrebné informácie. Jednu zo strán kocky tvorí priehľadná stena, pod ktorú môžeme vidieť produkt. Čo sa týka zvyšku obsahu, vyzerá záhadne.

Vytiahla som stenu kocky, v ktorej bol výrobok. Bol umiestnený v penovom kryte, aby sa nepoškodil. Pod ním sa toho nachádzalo viac, než som čakala. Našla som tu manuál, malé balenie lubrikantu na vodnej báze a v neposlednom rade oválny predmet. Predmet je bielej farby a dá sa otvoriť. Chvíľu mi otvorení trvalo, je potrebné použiť trochu sily. Netreba sa báť, že bielu vecičku poškodíte. Vnútri sa nachádza nabíjací kábel s USB koncovkou a diaľkové ovládanie.

Nabíjací kábel sa pripojí k spodnej časti tohto predmetu, slúži ako nabíjačka. Hračka sa na túto plochu položí a drží vďaka magnetu. Pre plné nabitie treba párový vibrátor nabíjať dve hodiny, batérie potom vydrží veľmi dlho. Je tvorený z lekárskeho silikónu, je teda pre telo nezávadný a úplne bez starostí ho do seba môžeš zaviesť. Ako som už spomenula, na silikón je potrebné používať lubrikant na vodnej báze. Tiež nie je od veci sa o produkt starať a umývať ho, na silikónu sa totiž ľahko drží prach. Možno by som ocenila vrecúško, do ktorého by som mohla produkt napríklad aj spoločne s nabíjacou komorou vložiť. Predsa len krabica v tvare kocky nie je práve skladná.

Vibrátor tvoria dve ramená. Jedno je širší, to sa používa pre vonkajšie použitie, presne sa priloží na tvoj klitoris. Na spodnej časti tohto ramena sa nachádza jemné hrbolčeky pre ešte lepšiu stimuláciu a intenzívny zážitok. Na tomto ramene sa nachádza aj výstupok, ktorým sa produkt zapína, vypína a prepína. Akonáhle tlačidlo pridržíš, produkt sa zapne a začne svietiť ružové svetlo. Druhé rameno je o niečo užšia, je pre vnútorné použitie. Táto časť stimuluje tvoj bod G. Vďaka tomu, že táto časť nie je tak objemná, vojde sa dovnútra teba okrem vibrátora aj penis tvojho milenca. Aj tu sa nachádza hrbolčeky pre stimuláciu a poriadnej dráždenie. Vibrácie nebudú ovplyvňovať iba teba, ale určite rozvášni a "rozbrní" i tvojho partnera. Tieto ramená sú medzi sebou prepojené nástavcom. Pohybom dopredu a dozadu si môžeš nastaviť presnú pozíciu ramien, aby ťa to dráždilo presne tam, kde si praješ. Ramená môžu byť presne u seba alebo si medzi nimi môžeš vytvoriť väčší priestor. Na výber máš tri rôzne pohodlnej pozície.

Ovládnutie ovládanie

Ešte než spomeniem mobilnú aplikáciu, rada by som opísala funkciu "oldschoolového" diaľkového ovládania. Diaľkové ovládanie nájdeš vnútri bielej komory, je menšia než tvoja dlaň. Pre zapnutie a prepojenie s vibrátorom stačí pridržať ľavé tlačítko, rozsvieti sa oranžové svetlo a je to. Teraz nad hračkou máš plnú kontrolu. Pravá a ľavá šípka "posúvajú" vibrácie. Kliknutím doprava prepneš na ďalší typ vibrácie, kliknutím doľava sa zase vrátiš. Šípka hore pridáva na intenzite, šípka dole naopak na intenzite uberá. Ovládanie nie je nič zložité, šípky vždy dobre vo svojej funkcii napovie. Pre vypnutie opäť stačí pridržať ľavú šípku ovládača po dobu piatich sekúnd a ovládač sa odpojí a vypne. Hračka však zostáva záplat, teda ju musíš potom vypnúť zvlášť. Dosah diaľkového ovládania sú tri metre. Nebolo ani potrebné na vibrátor ovládačom presne mieriť. Hračka menila vibrácie, aj keď som na nej zrovna nemierila. A ešte ďalšie plus, funguje aj cez zavreté dvere. Vzrušuje ťa predstava, že budeš v izbe sama, ale nebudeš mať nad sebou a svojím orgazmom kontrolu? Tento produkt ti môže tvoj sen splniť.

Je pravda, že si môžeš tento sen splniť vďaka diaľkovému ovládaniu, ktoré funguje aj cez zavreté dvere, ale nie je to málo? Čo keď bude tvoja drahá polovička, milenec alebo milenka na druhej strane sveta? Nenechaj sa obmedziť priestorom a časom. Môže ťa priviesť na vrchol ktokoľvek a odkiaľkoľvek. Stačí si stiahnuť aplikáciu We-Vibe We-Connect a zábava a potešenie na diaľku môže začať.

Po otvorení aplikácie je potrebné urobiť to najdôležitejšie - spárovať telefón s erotickou pomôckou, nájdeš jej po zapnutí Bluetooth medzi svojimi blízkymi zariadeniami. Po pripojení si medzi kontakty môžeš pridať kohokoľvek ... kohokoľvek na koho máš chuť. Bez tvojho pozvanie sa do aplikácie nikto iný nedostane, je zabezpečená.

Ponúka veľa funkcií. Prvý z nich je ovládanie vibrácií. Sú znázornené pomocou farebných grafov, do ktorých zasahuješ dotykom obrazovky. Môžeš si vybrať akýkoľvek typ a potom zvyšovať či uberať na intenzite. Ak chceš vibráciu zmeniť, stačí posunúť prst po obrazovke (tzv. Swipe). Druhá funkcia je má najobľúbenejší - vytváranie vlastných modelov vibrácií. V záložke "mojej vibrácie" stačí stlačiť znamienko plus. To otvorí "laboratórium" pre tvorbu tvoje vibrácie. Pomocou prsta stačí namaľovať graf, jeho výška a hĺbka znázorňuje intenzitu. Takúto funkciu som mala možnosť vyskúšať prvýkrát a bolo to neuveriteľné blaho! Nikdy som nezažila vibrácie, ktoré by boli presne v mojom milovanom rytme. Jedným modelom to neskončilo, pred každou masturbáciou alebo milostnými hrami som si urobila ďalšie. Rozmanitosť a zmena vo mne vyvolávala ešte väčšie vzrušenie. Akoby som v sebe zakaždým mala úplne iný vibrátor. Niekoľko vibrujúcich programov vytvoril aj môj partner. Kým ja si vibrácie vytvárala tak, aby ma k orgazmu priviedli príjemne a postupne, on sa toho vôbec nebál! Jeho modely boli veľmi intenzívne a priviedli ma na vrchol okamžite bez akejkoľvek jemné predohry. Vytvorené modely si ľahko uložíš, pomenuješ a dáš im ikonu. Ľahko sa v nich potom vyznáš a nemusíš bádať, ktorá je ktorá. V mojom playlistu sa nachádza napríklad modely nesúca názov: "pomaly ale isto" alebo "bezkonkurenčné". Máš možnosť rozvíjať svoju kreativitu, žiadne medze sa tu nekladú. Užiješ si aj samotný proces, nielen výsledok.

Môj partner odišiel mimo mesto. Konečne teda nastala situácia, aby sme vyskúšali, aké to je na diaľku. Večer som ho kontaktovala cez chat v aplikácii: "Chcem urobiť." Samozrejme žiadosť prijal. To mi ale nestačilo, chcela som ho provokovať. Zapla som možnosť hovoru v aplikácii. Počul len môj hlas, nič som nehovorila, len som hekala a užívala si postupný nástup orgazmu. Potom som však chcela vidieť jeho a jeho telo. Zapla som teda video hovor, ktorý aplikácia tiež ponúka. Nechala som ho ovládať vibrácie a pritom som pozerala, ako si to u mojej masturbácie robí. Bolo to neuveriteľné, veľmi intenzívne a vášnivé. Zopakovali sme to počas večera niekoľkokrát. Raz mi to nestačilo, nemohla som sa hrátok na diaľku nabažiť. Vlastne som si aj priala, aby mimo mesto zostal ešte o nejakú tú chvíľu dlhšie.

Nikdy som nemala možnosť sa s hračkou tohto typu stretnúť ... a mrzí ma to! Je mi ľúto, že som We-Vibe Sync nespoznala skôr. Je to totiž vecička neuveriteľného kalibru a každá sekunda s ňou ma bavila. A nielen mňa, ale i môjho partnera. Ak si ty alebo tvoj milenec často na cestách, nemôžeš si na sex (nielen na diaľku) priať nič lepšie!

Späť do rubriky
Načítavam, prosím vydržte...